poniedziałek, 16 lipca 2012

Szelki do skarpetek.

Powiem Wam, że jestem w szoku, bo pierwszy raz takie coś widzę, ale nie mogłam Wam ich nie pokazać:)Zapewne nie jeden z Was będzie tak samo zdziwiony ja ja, ale szelki przypięte do skarpetek i koszuli, aby uniknąć odwiecznego problemu u mężczyzn, którzy notorycznie mają wyciągnięte, pomięte i wystające ze spodni koszule :) Taka ciekawostka dla Was na ten miły początek tygodnia. Nie znalazłam jeszcze sklepu z Nimi, ale zapewne są dostępne na internecie. Myślę, że fajne rozwiązanie, nie widać ich, a zobaczcie jak perfekcyjnie koszula jest włożona do spodni. Gorzej jakbyście na randkę takie coś założyli :)Pewnie kobieta byłaby zdziwiona, co to za "pasy"macie pod spodniami ;) .... Na randki nie polecam, ale do pracy, na spotkania biznesowe rewelacja!:)Nigdy nie widzicie z tyłu, po bokach jak okropnie wygląda wyciągnięta koszula u mężczyzny, a  ja to widzę bardzo często... Starajcie się sprawdzać czy czasami koszula gdzieś Wam nie wystaje po bokach szczególnie, albo z tyłu bo to wygląda bardzo niechlujnie.  Wasz wizerunek jest ważny! ...a takie szczegóły mogą go zaburzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz